reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Linda Hipmanová

Linda Hipmanová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  1x

L'enfant terrible... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSúkromnéPrírodaCestovanie

reklama

Súkromné

Pár myšlienok televízoru.

Linda Hipmanová

Pár myšlienok televízoru.

Nemám televízor. Už dvadsaťpäť rokov. No a čo. Narodila som sa do strohého panelákového bytu, ale od prvej chvíle mi tam niečo nehralo. Chýbala tam hnedastá krabica, na ktorú sa po príchode z práce zíza v iných slušných domácnostiach. V tej dobe sa mi to zdalo nefér, veď všetky moje kamarátky žili vo svete kreslených kocúrov ,myší a všakovakej inej hávede. Ja som sa musela spoľahnúť na vlastnú fantáziu.

  • 13. jan 2009
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 26
reklama
SkryťZatvoriť reklamu